Hej och hå
2011-05-20  09:47:14

Så har då andra tillfället av rallylydnaden gått av stapeln -visserligen redan i onsdags men eftersom jag är lite slö så skriver jag idag istället! ;)

Som vanligt började Sally kursen med att rulla sig på rygg, i typ en evighet! Nåväl, kanske inte riktigt men i alla fall. ;) Ni anar inte hur ROLIGT och TUFFT det är att gå kurs! Sally älskar det! Efter att sedan ha andats några minuter så jobbade hon fint.

Hmm,.....vad sjutton gjorde vi på kursen? Hmm....JO! Vi körde högersvängar i massor. Det ställdes upp skyltar i en fyrkant där vi skulle svänga typ 90° höger i varje hörn. Sally tyckte det var väldigt märkligt med en skylt i varje hörn och skulle typ dra fram mot varje hörn för att kolla på skylten. hahahaha så fort jag klev utanför och gjorde samma svängar gick det jättebra! :D Men vi fick till det sen i alla fall.

Skyltar vi nu har i läxa är:


Det är HELT möjligt att jag glömt någon skylt.........

Liten film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0