Vackra färger
2010-09-20  21:37:30

Det är så himla vackert ute just nu tycker jag. Massor med färger och härliga löv på backen. Dessutom är det lagom temperatur ute så man kan gå längre promenader. PERFEKT!

Idag har det dock bara blivit en kortare promenad med båda flickorna då jag haft feber hela dagen. Efter en halvtimmes promenad var jag dösvettig och undrade om jag skulle ta mig upp för den långa backen som finns innan vår gatan. Jag klarade det med nöd och näppe! (nåväl, så farligt var det väl inte - men den var inte kul!)

Fanns gula vackra öländstoksbuskar efter vägen. Vackert!



Väl hemma igen slängde jag upp altandörren för att få in lite kallare luft i hemmet. Skönt att vädra!

Sally fick springa efter sina älskade pipisar en stund. Hon älskar det verkligen och är duktig på att komma tillbaka med dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0