Julmarknad
2010-12-11  20:20:40

Idag tog jag Stacy och styrde kosan mot Köping för att där möta upp min underbara Mia med familj för att sedan åka på julmarknad i Arboga. Vi var kanske lite sent ute men vid var där till 16 (dom stängde 17). Men vi fick vårt godis i alla fall. hihi
Jag är mäkta imponerad av lilla Stacy faktiskt. Visst var det väldigt roligt med alla människor, barn och hundar först men efter ett par minuter så gick hon fot med ögonkontakt av sig själv lång bitar!!! och hon är bara ELVA veckor gammal! Så himla duktig liten tjej! love
Finns ingen som helst miljökänslighet heller. Hon knallade på som att hon alltid brukar gå i Arboga centrum. Helt underbart att se! Väldigt lyhörd och när vi passerade hundar så sa jag bara hennes namn som kom hon till min sida och vi gick förbi. Mitt lilla hjärtegull! Visst hade hon lite bråttom ibland och drog lite i kopplet några gånger men det bjuder vi på!ja
Medan vi gick runt på själva julmarknaden fick hon åka väska som jag hängt över axel. Lite kallt tyckte hon att det var fastän hon hade filt och täcke men annars var det helt okej!
Tidigare idag sydde jag kampleksak som jag ska ha till Stacy när vi tränar. Det finns visserligen såna att beställa för cirka 90 kr/styck men jag hade både fuskpäls och band nere i källaren så det blev väldigt billigt! Snygg va? biggrin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0