Skogen + apport
2010-09-30  20:18:00

Idag blev det en tur till skogen med colliesarna. Men dom var förvildade!!! Dom brukar vara så himla duktiga - men idag vet jag inte. Mammas Harry går väl ingenstans - men Irma och Sally for omkring som tokar. Nåväl - det behövde väl tömmas lite energi! Det var skönt väder i alla fall! :D

Irma dundrade in i mig i början av promenaden och jag vrickade till foton. Fy sjutton vad ont det gjorde! Men jag haltade mig runt och jag tyckte det blev bättre efter en stund men nu när jag i skrivande stund sitter i soffan så värker den. Förhoppningsvis är den bättre tills imorgon!

När vi kom hem så tog jag ut Sally på en kort promenad också för att träna med apporten. Vi fick det som övning på träningen igår. Övningen gick ut på att hon skulle bära apporten utan att tugga på den bitvis på promenaden. INGA PROBLEM sa Sally! Hon fixade det galant. Duktig tjej!

Hon har ju sedan hon varit litet fått bära en grå liten mjukisråtta under promenaderna och det här var tydligen samma sak. hihihihi

Annars har det inte hänt särskilt mycket idag!


Fler foton som jag tagit kan ni se på min fotoblogg http://tcphoto.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0