Collievakt
2010-09-19  17:04:47

Igår kväll var vid barnvakt åt mina föräldrars två colliesar, Harry och Irma. Dom skötte sig så lugnt och fint här hemma, förutom att man måste skälla bort alla spöken på vår baksida VARJE gång man går ut där.

Colliesarna spejar


Sally är inte så förtjust i Irma och Harry för tillfället, men så är hon också skendräktig och det passar sig väl inte att leka just nu. Helst vill hon sitta i mitt knä när dom kommer och hälsar på, villket hon inte får - då jag faktiskt tycker att man får överleva på golvet. Colliesarna GÖR ju inget. Dom är jättesnälla!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vaknade upp förkyld och dimmig i huvudet idag så det har varit en lugn dag med promenader. Vid promenaden nyss gick vi samtidigt och röstade. Vi visade upp oss från vår allra bästa sida!!!!

Vad vi röstade på? Jag valde att rösta på Centern i år. Jag är inte särskilt politiskt insatt men har försökt att hänga med i lite debattar och läst lite. Känns lite som hugget som stucket vad man röstar på. Hade lika gärna kunnat rösta blankt!

 

Just nu tuggar hundarna ben för fulla muggar - MUMMA!!!

 

Sally solar i dom få solstrålarna som fanns imorse

 

Vackraste Denya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0