Jobbat
2010-10-04  09:49:28

Har inte blivit mycket hundaktiviteter för min del i helgen, har jobbat fre-sön. Tack och lov blev dom aktiviterade ändå! hihi I fredags blev det bara promenad på fm och promenad när jag kom hem kl 22.30 (husse var hemma däremellan). I lördags drog husse och hundarna till skogs för att gå viltspår! Duktig husse! Det är ju inte riktigt husses grej att syssla med sånt men han var snäll och gjorde det för att jag skulle jobba hela dagen. :D  Riktigt skönt att komma hem och hundarna var aktiverade och klara! :D

Igår var det vilodag men husse var ute på promenad med dom under dagen. Sally fick en promenad när jag kom hem i sällskap med mamma och hennes colliesar. Härligt med sällskap! Sally fick bära apporten bitvis under promenaden. Duktig tjej!

Idag blir det definitivt vilodag!!! Har ont i halsen och en förskräckllig huvudvärk! Jag som tänkte att vi skulle hitta på något roligt idag då jag är ledig.... Men mina flickor ser inte ut att misstycka, dom ligger nerbäddade i soffan och sover gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0