Stacy
2010-11-09  22:40:35

Jaha...så ska man bli med smått igen! Jag kunde helt enkelt inte låta bli när jag fick erbjudande om en tikvalp från min Sallys mamma. Jag älskar den tiken - Myran. Helt underbart temperament! Jag är också väldigt nöjd med temperamentet på min Sally och hoppas att lilla Stacy kommer bli lika underbar!

Nåväl, jag minns att Sally var rätt så vild när hon var liten och körde över sin pappa rätt så rejält! Tryckte upp stackars Buddah i soffhörnen och lät som en stor björn. Det kan man nästan inte tro idag. Sally är mestadels en liten ängel.
Men åter till Stacy. Hennes fullständiga namn blir Ozkagården's One Of A Kind. Hon kommer flytta in hos oss den 22 november.
Får jag lov att presentera:
STACY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0