Promenad + träning
2010-09-19  21:18:14

Tog en liten ensamtur med Sally för att köra ett litet träningspass. Det är helt sjukt vad det är tomt i den här byn! Var är alla människor?! hoho? Fast vi såg ju faktiskt EN hund och några barn som cyklade.

Nåväl, vi stannade på ett nytt ställe (vid trekanten) och tränade lite. Hon klarade det fint! Fina starter i fotgåendet och så härlig intensitet vid högersvängarna att jag nästan började gråta - det var så vackert! hahahaha Jag vet, jag börjar bli blödig. Hon är så duktig min lilla skrutta!!

Tränade lite på läggande under gång, eller snarare läggande under rörelse. Jag vill bara att hon ska lägga sig ned fort vid kommando och då jag själv är i någon slags rörelser. Tror att hela poletten snart kommer trilla ned - JACKPOT. :D

Vid en inkallning så kom ett barn på cykel farande precis bredvid när hon var på väg in. Trots att hon blev rädd och hoppade en halvmeter åt andra hållet så fortsatte hon sträckan fram till mig. :D

Sista momentet vi tränade på var bakvänt ställande under gång. Hon stannar fint i steget vid kommando när jag kör åt fel håll men det är väääääldigt svårt när jag vänder på det. Men men - det kommer nog!

Min lilla lilla söta skrutta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0