Beställt nytt

Vilket dilemma det är att bestämma vilka gardiner man ska ha!!!! hahaha Tur man har vänner på facebook som hjälper till. :D

Till vardagsrummet beställde jag limegröna gardiner och hittade även kuddar som passade till det....Såklart var dom restvara och skulle inte komma förrän i juni - så då avbeställde jag dom. Jag får hitta kuddar någon annanstans. Vill ha några i denimblå.

Till sovrummet köpte jag limegrönt överkast och kuddar med en stor svart fjäril på. Kändes verkligen vårigt! :D Där blir det vita gardiner som jag har ligger nere i källaren och en vid pläd ska jag ha också.

Badrummet får sig en uppfräschning med chokladbruna handdukar och chokladbrun matta. Måste hitta några fina ljuslyktor också!

Självklart får ni se resultat sedan! Men här har ni en bild på mina inköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0