slide show

Sweet Sally

I ett hörn i vardagsrummet står f n en gammal vacker stol som är meningen att jag ska ta ner till min studio. När jag satt i soffan med datorn i knä så slog jag upp blicken mot stolen och såg att det var ett alldeles underbart ljus just där. VAR har jag nån modell??? Det fick bli mina hundar.

jag har sagt det förut - men naturligt ljus är VACKERT! Dock hade lilla Sally svårt att sitta helt still och jag fick använda ett högt ISO-värde för att få bra slutartid.

 

Canon 50D, 50 mm 1,8 II

F2, 1/320, ISO 2000

 


Kommentarer
Postat av: *****Fotograf Emma Larsson*****

Jättefint - jag använder endast naturligt ljus=)



Tack för kommentaren=)

2010-02-22 @ 19:33:33
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0