slide show

Det försvunna batterigreppet - gåtan löst

Dom hade det inte i lager.......fick jag som svar när jag ÄNTLIGEN fick tag på Kaffebrus på telefon. Vad jag vet stod det att det fanns i lager när jag beställde - och man får ju meddela kunden detta och inte bara skriva kort i ett mail "Vi skickar ett igen....".  Det står dessutom när jag loggar in på mitt konto att varan är levererad.

Märkligt märkligt. Nåväl, jag har ingen lust att köpa nåt och bad om mina pengar tillbaka. Nu ska vi se hur lång tid DET tar.....Dom kanske inte har några pengar i lager......



Apropå något annat så har jag väldigt stor lust att fota porträtt ute i snööööööön!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0