Hårfärgning

Jag har låtit bli att färga håret på ungefär ett halvår och ni kan ju tänka er hur det ser ut nu!!!! Mitt hår är i botten typ askljusbruntblont eller nåt, not nice!! Eller annat ord man kan använda "råttfärgat". Det stundar ju bröllop för min kusin och hans sambo snart och färgning är på G.

Men var inte lätt att välja färg!! Att fråga sin karl om smakråd är ingen idé heller...hahahahah...."Ja, det blir nog bra!"...Hmmm...

Nåväl.....jag ville inte ha någon permanent färg utan tog en toning som håller sex veckor.


hahahaha....nja kanske inte.

Det blev den här. Dark brown - men på förpackningen ser det ut att skymta åt plommon. Men vi får väl se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0