Vackra saker...

Jag har inte tidigare förstått innebörden av att omge sig med vackra saker. Eller saker man tycker väldigt mycket om. Har köpt grejor bara för att dom är billiga och jag behövde något att ställa just "där". Men det blir så fel. Hemmet känns inte som mitt. Jag har en vision av hur jag skulle vilja att det såg ut, men verkar inte komma dit hän. Nu ska vi väl i alla fall flytta bara huset blir sålt så det är väl ingen idé att fixa något särskilt i huset, men i alla fall.

Men man skulle kunna sätta en skylt utanför vårt hem: "Visningshem för IKEA". Så opersonligt det kan bli!


Jag vill ha mera själ hemma, mer obonat och bara alldeles HÄRLIGT! Fint, fint, fint vill jag ha! Men i väntan på nytt hem så omger jag mig med saker och ting som jag tycker om på bästa sätt jag kan. Bara en sån sak som att lägga upp maten på tallriken lite tjusigt är en sån sak. Känns roligare på en gång!


LCHF-dessert
Vispad grädde
Frusna hallon som körts till "sylt" i micron
MUMS!
LCHF-omelett med grön tomat och fetaost
2 ägg
1 dl grädde
salt och peppar
Fyllning
0,5 dl crème fraiche
1 msk majonnäs
Tärnade bitar av zucchini


GÖR DET VACKERT RUNT OMKRING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0