Välanvänd mask

För vems skull använder man en mask? Varför ursäkta sig själv? Varför inte visa vem man är istället?

Nu menar jag inte en slemmig liten daggmask - utan den mask som folk sätter på sig för att försöka vara nåt dom inte är! ;)

En person som spelar glad - är död på ögonen. Det är tomt liksom. Men varför spela glad då då!!!!???? Jag har en väl beprövad sådan mask. Eller förresten - man får inte vara FÖR glad heller....Utan lagom neutral liksom.......

Fy katten!

Vem vinner på att jag spelar glad? Inte en jäkel! Varför tror man att man måste vara glad inför andra? Vem gynnar jag om jag spelar glad?

Varför ska man vara så jävla glad hela tiden? Ibland behöver man få vara deppig, ha en dålig dag etc.... Låt dig själv HA såna dagar!! Låt ANDRA se dig deppig - va fan gör det!!!??

VISA VEM DU ÄR!!!!

Off to work...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0