Slut på problemet??

Jag HATAR strumpbyxpor för det spelar ingen roll vilken sort eller vilken storlek jag använder så åker dom alltid ner!! Höll på att bli galen i lördags, fick springa och dra upp dom hela tiden. Väldigt irriterande!

Nu har jag dock fått tipset om att sätta trosar utanpå strumpbyxorna! Alltså först ett par trosor, sedan strumpbyxor och sedan ett par trosor utanpå detta. Då KAN inte strymbyxkorna åka ner så pass att man olyckligtvis får dom nere vid fotknölarna!!! BRA VA?!!

Detta ska definitivt testa nästa gång! :D


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha då kommer du väl springa runt med ett par trosor i grenen ;) Äsch jag känner igen det där, jag har strumpor och hållare istället.

2011-03-05 @ 19:52:43
URL: http://hundlycka.blogspot.com
Postat av: Åsa

Kör hårspray. Klistrar fast dem bra. Körde jämt det när vi tävlade..

2011-03-06 @ 04:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0