jag vill ha nytt!

eller gammalt - det spelar ingen roll! hihihi Hur som helst så vill jag göra om typ ÖVERALLT i vårt hem. Jag vill ha snyggt och inte vara visningshem för IKEA. Inredning är inte riktigt min grej - jag får aldrig till det så det blir hemtrevligt och snyggt. :( Jag vill en massa, men sen vet jag inte hur jag ska få ihop det liksom.

Vitt vill jag ha! Skulle behöva slitas ned tapeter i vardagsrummet, spackla och måla men det känns inte som ett projekt som ligger rätt i tiden just nu.

Väggarna är ljusbeiga för tillfället med skavanker här och där. Känns inte fräscht! Vi lade in nytt laminatgolv för några månader då parketten under inte var så snygg och då kändes det bättre. Just nu är hatobjektet våran soffa. Isch!

Det bruna pianot ska bytas ut mot min lilla vita flygel som fortfarande står hemma hos mamma och pappa. Matgruppen behöver målas vit och likaså vitrinskåpet. Ett par nya soffor till det och jag hade varit rätt så nöjd.

Så här vill jag ha!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmmm, har du tänkt till ordentligt nu hjärtat??:)

VITA soffor och SVARTA hundar?!

2011-03-28 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0