Outfit

I lördags så var det då bröllop....Jag höll på att börja storböla i kyrkan! Tur att jag inte hade fått i uppdrag att sjunga! Brudgummens systrar stod för sången denna gång och dom är ju bara sååååå duktiga! <3 Mina små älsklingar! Helt underbart vackert bröllop fyllt med kärlek!

Jag har ju utlovat bild på hur jag såg ut och faktiskt så tycker jag att det såg himla bra ut - om jag får säga det själva! hihi

Klänningen ÄR helt svart, men då det började skymma ute när denna bild togs så fick jag ha högt ISO på kameran och det blev fult färgbrus - men det får ni på köpet!


Självklart får ni en bild på det vackra brudparet också.


Kommentarer
Postat av: Beyond Sizes

Jättefin bröllopsoutfit! Skriv gärna ut vart du köpt klänningen. Kram

2011-02-28 @ 15:47:49
URL: http://beyond-sizes.com
Postat av: Carro

Ja, de var verkligen kärleksfulla. Jag ville oxå gråta men var så fruktansvärt koncentrerad på att sjunga att jag inte kunde gråta. Inte utombords i alla fall :D

2011-03-01 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0