Naglar

Igår fixade svägerskan Carola mina naglar så jag ska se lite snygg ut på bröllopet imorgon! Grejorna jag hade köpt var inte riktigt dom hon är van att jobba med men jag tycker resultatet blev alldeles utmärkt! :D

Tack så mycket för hjälpen C!

C har förresten en egen blogg. http://lovingandliving-lady-g.blogspot.com/

Så här blev naglarna!


Jag kommer nog dock troligtvis måla dom i en ljusare färg till bröllopet. Hela jag är ju svart och jag vill inte ha mörkt nagellack då. Ska shoppa på em så vi får väl se vad det blir!

Skor ja! Hmm.....det finns ju bara svarta och beiga pumps att välja på ute i butikerna så det får väl bli beiga! Något halsband ska jag ha också. Rapporterar senare vad inköpen blev! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0