slide show

Jessica

Idag hade jag chansen att fota lite studentbilder, vilket var förenat med en hel del konstigheter. Jag hade tänkt ut en bra plats och vi begav oss dit. Väl där var det en hel skolklass som badade, paddlade kanot och annat. Jaha, vi tänkte till och begav oss till ett nytt ställe inne i skogen där det rinner en bäck. Verkligen jättefint! Jag tar upp kameran, sätter på den.....JAG HAR INGET MINNESKORT I DEN! Men herregud, det har hänt EN gång tidigare och jag trodde jag lärt mig en läxa. Men jisses.....Dessutom hade jag en annan kameraväska som jag knappt använder och såklart låg det inget extra minneskort där i. grrrrrr.....nåväl jag ringde till min karl och bad honom komma med kortet. Efter en halvtimmer ringer han och är INTE glad: "Jag förutsätter att när du ber att jag ska komma - att du är där!"...eeeh va? Jag har stått på samma ställe hela tiden.

Hmm.....jaha, så fick vi bege oss hemåt mitt håll för att hämta minneskortet då min man åkt hem igen. Visade sig att han missat var jag sagt att jag skulle och åkt till ett annat ställe. hahahahaha.....Men men....vi hittade ett fint ställe i byn jag bor och fick till en del riktigt riktigt fina bilder!

Vi började utan mössan och här kommer två teasers.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0