slide show

Här är jag!!

Den här helgen har det varit Köpings Yran (eller vad dom nu kallar den för i år - från början hette det Grisfesten). Pågår från fredag-lördag med marknad, uppträdande och öltält och sånt. Inget svirande för mig i år dock (nu när jag tänker efter var jag nog inte ute där förra året heller! hahaha) Men i alla fall...Tog en tur med min kära väninna och hennes lille son ner på stan.

Ja, vad säger man? Samma skit att köpa som vanligt. Men vi var smarta - vi tog aldrig ut några pengar så vi kunde inte handla nåt! hahahhaha Istället blev det nya underkläder på Lindex. MYCKET bättre än att slösa pengar på krafset i marknadsstånden. :D

En trevlig dag allt som allt! Jag hade med mig kamera men hittade inget särskilt att fota så här får ni en bild på mig istället! :D


Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Haha, ja grisfesten minns jag allt :-)



SVAR: Då skriver jag ned receptet :-)

2010-06-03 @ 19:01:41
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0