Singel

jaha.......singel.........Vad nu det betyder?...

Hmmmm......det var inte det lättaste beslutet jag tagit i mitt liv men något som successivt vuxit fram. Jag ville något annat. Har inga som helst tvivel på att vi blir lyckliga på varsitt håll så småningom.

Även om beslutet var mitt - så gör det jävligt ont även för mig! Men det är väl inte så konstigt, vi har varit tillsammans i över 9 år. Det klart att man saknar en person man bott med väldigt länge. Det blir tomt. Men samtidigt så......ja - det känns rätt.

Vi levde som två personer med varsitt liv under samma tak och så ska det inte vara!

Vi är båda värda bättre.

Nu ska bara huset bli sålt också. Men å andra sidan så kommer det ta ett tag för mig att få lägenhet då man såklart måste stå i kö. Men jag hoppas att jag får napp på något och huset blir sålt inom några månader!

Så nu är det bara dogsen och jag!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Kram Ullis. Hoppas ni båda kommer få det bäst sen. Så kul att du är motiverad att tappa några kg, det kommer göra kropp och själ gott. Vet att vi inte " pratar " så ofta länge. Jag har själv haft mkt runt omkring. Men! Kram igen.

2011-06-21 @ 08:04:03
URL: http://toppfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0